Mivel nincs annyi időm (mert igencsak elfoglalt személyiség vagyok ^^ ), nem tudom milyen gyakran frissítek. A kész történet egy az egyben (kisebb-nagyobb kihagyásokkal) a fejemben van, már csak papírra kéne vetnem. Vagyis gépre.

A történetben valós személyek is szerepelhetnek, az ő nevüket megváltoztattam (személyiségi jogok stb).
Ezen kívül feltűnhetnek egyéb ismerős alakok is, de mivel mindenre sor kerül, kiderül az is, hogy miért.

Hmm... Jelenleg más dolog nemigen jut az eszembe.

Ohh, igen! Dalvia

Ez az én világom. Nem akarok sokmindent elárulni (szinte spoiler :D ), minden kiderül a maga idejében.
Viszont nem szeretném, ha más is kopizná az ötletem.
Az összes íromány, amit eddig megalkottam (de nem tettem fel még) kb itt játszódhat, sőt, van egy fanfic, aminek ez lenne a folytatása (kicsit átvitt értelemben persze).
Azt hiszem majd lesz is egy utalás rá, de majd meg*ozom : )

És ez egy jó ötlet : )
* os résznél a bejegyzés aljára teszem a saját megjegyzéseimet gondolataimat.
*1 bla bla blaaa
*2 juj most éppen ezt és ezt csináltam
*3 közben beszélgettem valamivel, ezért 6x leírtam ugyanazt
*4 .......... -.-  .............
Valahogy így ^^

Majd ha még eszembe jut valami, azt hozzáírom :)

˙·٠•● вαкα gιяℓ ●•٠·˙

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

About Me

Fotóm
.oOBaka_girlOo.
Tiffanya, Dalvia, 4es szektor
Igencsak sajátos felfogással rendelkezem. Azt hiszem, ha akarom, úgy formálhatom a Világot, ahogyan nekem megfelel. Ha hiszek benne, akkor bármit elérhetek az Életben. Ezért nem létezik akadály számomra. Nincs lehetetlen. - Dalvia, Fruzsina
Teljes profil megtekintése
Powered By Blogger
˙·٠•● вαкα gιяℓ ●•٠·˙. Üzemeltető: Blogger.